We wtorek, 21 września starosta konecki, Grzegorz Piec w towarzystwie wicestarosty Wiesława Skowrona, członka zarządu Jarosława Staciwy oraz Jacka Werensa, dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy i jego zastępcy Marcina Latańskiego, sprawdzali działanie nowego systemu obsługi klientów. - Wdrożyliśmy takie rozwiązania, aby polepszyć jakość świadczonych usług oraz zwiększyć komfort obsługi. mamy nadzieję, że dzięki nowemu systemowi nasi klienci mniej czasu będą poświęcać na załatwienie sprawy w naszym urzędzie - informowali zarządzający tą placówką.
Zainstalowany w budynku biletomat został zintegrowany z dedykowaną stroną internetową oraz aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Pozwala to, nie tylko sprawdzić ile osób oczekuje na załatwienie konkretnej sprawy, ale również dokonać rezerwacji biletu online lub pobranie biletu w formie elektronicznej.
Teraz te nowoczesne rozwiązania przetestują wszyscy korzystający z usług PUP w Końskich. Wiele osób miało zapewne już okazję korzystać z podobnego rozwiązania w koneckim oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Źródło: Starostwo Powiatowe w Końskich
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?