Andruty Kaliskie, masło z wrzesińskiej spółdzielni mleczarskiej, twarogi, chrupki kukurydziane, słodycze wcześniej znane tylko nielicznym - to tylko niektóre produkty, które klienci Biedronki mogą znaleźć w sklepach tej sieci w ramach akcji „Czas na wspieranie małych producentów”.
Czytaj także
W skali kraju zgłosiło się 800 firm. Większość to firmy z branży spożywczej. Pozostałe to producenci kosmetyków, chemii gospodarczej i innych. - Jeśli chodzi o województwo wielkopolskie, to do tej pory nawiązaliśmy współpracę z dostawcami 5 produktów, nadal analizujemy 73 zgłoszenia - informuje Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka. - Na naszych półkach zaoferowaliśmy do tej pory miejsce lokalnym producentom aż 83 razy. Kilkanaście z oferowanych przez nich produktów cyklicznie powraca do sprzedaży. Pracujemy także nad ofertą na kolejne tygodnie - dodaje.
Czytaj także
Wielkopolscy przedsiębiorcy znaleźli się w czołówce chętnych do współpracy z siecią. Ich zgłoszenia stanowią ok. 10 proc. wszystkich. Liczniej chęć współpracy zadeklarowały małe firmy z Małopolski (13 proc. zgłoszeń), z Mazowsza i Śląska (po 12 proc. zgłoszeń).
Chcesz wiedzieć więcej?
Sprawdź też:
- Oszuści i naciągacze poszukiwani przez wielkopolską policję. Rozpoznajesz ich?
- 12 zawodów mężczyzn, które najbardziej odstraszają kobiety
- 20 najbiedniejszych miejscowości w Wielkopolsce
- Taaakie ryby pływają w Jeziorze Maltańskim! [ZDJĘCIA]
- Oni nie odpalili w Lechu. Antyjedenastka obcokrajowców
- Nauczyciel płakał, jak poprawiał [ZDJĘCIA Z KLASÓWEK]
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?